Gülüş Tasarımı İle Daha Estetik Gülüşler İçin...

Gülüş tasarımı, daha parlak, daha estetik gülüşlere sahip olmanız için size özel tasarlanan bir diş prosedürüdür. Bu dental yöntemle; gülümsemenizdeki ışıltıyı kaybetmenize yol açan ağız ve diş sorunları tedavi edilerek, hem sağlıklı dişlere kavuşmanız hem de kendinizi daha iyi hissetmemiz sağlanacaktır.

Gülüş tasarımında size özel birkaç profesyonel dokunuşla harikalar yaratılabilir. Gülüşünüz ile birlikte yüz ifadeniz, genel duruşunuz bir anda yenilenerek canlılık kazanacaktır. Dişlerinizdeki yıpranma, renk değişimi, gülümserken dişetinin fazla görünmesi gibi problemler artık tedavi edilebilir. Sizi daha iyi hissettirecek gülüş tasarımı ile gülüşünüzdeki pırıltının yitirilmesine yol açan ve sizin sosyal ortamlarda gülümsemenizi engelleyen tüm problemler, gelişmiş malzemeler ve tekniklerle giderilecektir.

Gülüş Tasarımını Kimler Tercih Etmelidir?

Gülüşünden hoşnut olmayanlar, bu estetik uygulama için başvurabilirler. Öncelikle hastaya detaylı diş muayenesi yapılarak gülüşte estetik kaybına yol açan nedenler tespit edilip, en uygun ve gerekli tedavi yöntemleri için planlama yapılır.

Daha genç görünmek isteyenlerin de tercih edebileceği bir yöntem. Doğru ellerde yapılan gülüş tasarımı sizi daha genç ve canlı gösterecektir.

Diş sağlığına özen gösterenler ve estetik olarak görünümünü iyileştirmek isteyenler de gülüş tasarımından faydalanabilir. Bu yöntemle, diş sağlığınız için gerekli adımlar atılırken, gerçekleştirilen yenilikler onarımlarla da gülümsemeniz yeniden şekillendirecektir.

Gülüşünden memnun olmadığı için sosyal problemler yaşayanlar için de etkili bir işlemdir. Gülümsemenizi beğenmediğiniz için içe kapanıklık yaşıyor ve bu durum sosyal hayatınızda ve iş hayatınızda sorunlara neden oluyorsa gülüş tasarımı tam da ihtiyacınız olan bir dental uygulamadır.

Görünümünü iyileştirmek isteyenler de gülüş tasarımını tercih edebilir. Gülüşünüz bir anda tüm çehrenizi aydınlatabilir, sağlıklı bir gülümseme ile daha genç ve güzel görünebilirsiniz.

Gülüş tasarımı için genellikle hastanın 18 yaşını doldurması gerekmektedir. Fakat bu uygulanacak diş tedavilerine göre de değişmektedir. Örneğin, ortodontik bir tedavi gerekli görülüyorsa hastanın daha erken yaşlarda olması tercih edilecektir.

Gülüş Tasarımında Uygulanacak Prosedürlere Nasıl Karar Verilir?

Öncelikle detaylı bir diş muayenesi yapılır. Yüz, ağız ve diş ölçümleri ve birbirlerine oranları bir araya getirilerek, izlenecek yol ve gerekli tedavi yöntemleri tespit edilir. Gülüş tasarımı neticesinde elde edilmesi hedeflenen yeni görünüm de hastaya anlatılır. Gülüş estetiği kişiye özel yapıldığından her hasta için farklı uygulamalar söz konusu olacaktır. Bu nedenle tedavinin süresinde ve içeriğinde de farklılıklar mümkündür.

Gülüş Estetiğinde Kullanılan Uygulamalar Nelerdir?

Eğer gülümsemenizi bozan bir ya da birkaç diş eksikliği söz konusu ise bu boşluklar yapay dişlerle doldurulacaktır. Köprü, implant protez, tam ve kısmı protez dişlerle; bu eksiklikler tamamlanarak gülüşünüze yeniden kavuşmanız sağlanacaktır.

Çürük, yıpranmış veya çatlak dişler nedeniyle gülümsemeniz bozuluyorsa, porselen kaplama dişler, dolgular ve kronlar yardımı ile bu sağlıksız dişlerin yerine sağlıklı görünen yeni kaplama dişler ya da dolgular yapılarak, hasta hem daha sağlıklı dişlere kavuşacak hem de görünümünü yenileyecektir.

Gülümserken dişetinin fazla göründüğü (gummy smile) hastalarda, estetik görünümü iyileştirmek için gummy smile’a neden olan etkenler ortadan kaldırılmaya, tedavi edilmeye çalışılacaktır. Dişeti konturu, daha simetrik ve daha doğal görünmesi için yeniden şekillendirilecektir.

Dişlerinize profesyonel bir beyazlatma işlemi yapıldıktan sonra dişlerinizdeki renk değişimi düzeltilir, tartar ve diş taşları temizlenerek pırıl pırıl bir gülüşe sahip olabilirsiniz.

Eğer dişlerde çarpıklık söz konusu ise ortodonti tedavisi uygulanarak dişleriniz düzgün bir şekilde sıralanır. Ortodonti uzun soluklu fakat kalıcı etkileri olan bir tedavi yöntemdiir.