All on 4 Tekniği ile İmplant Tedavisi Hangi Durumlarda Kullanılır?

Ağız ve diş sağlığı kişilerin yaşam kalitesini belirleyen unsurlardandır. Hem sağlık açısından hem de estetik açısından dişler büyük önem taşıdığından, yıllardır pek çok protez tekniği geliştirilmiştir. Bu tekniklerden en yüksek hasta memnuniyetine sahip olanı ise yaklaşık 10 yıldan uzun süredir uygulanan ve diş hekimleri tarafından önerilen All on 4 implant tedavisidir.

All on 4 implant tekniğini, diğer klasik implant yöntemlerinden ayıran en önemli özellikler hiç dişi olmayan hastalardan çok yaşlı hastalara kadar neredeyse herkese uygulanabilir olması ve hızlı sonuç vermesidir. All on tekniğinde 2 implant çenenin arka bölgesine 30-35 derecelik açıyla, diğer 2 implant ise ön bölgeye yerleştirilir. Tedaviden önce hastanın diş ölçüleri alınarak geçici protezleri hazırlanır. Lokal anestezi altında gerçekleştirilen işlemde çekilmesi gereken dişler çekilerek implantlar yerleştirilir. Bu implantlar yerleştirildikten sonra geçici diş protezleri bunların üzerine sabitlenir. Bu sayede klasik implant yöntemlerinde olduğu gibi hasta aylarca dişsiz kalmamakta ve operasyondan sonra protez dişleriyle hayatına devam etmektedir. İmplantlar yaklaşık 3 ay içinde çeneyle kaynaştıktan sonra daimi dişler çeneye yerleştirilir.

All on 4 Tedavisinin Avantajları

En gelişmiş implant tekniği olan All on 4 dental tedavisi, dişe tüm fonksiyonlarını ve estetik bir görünüm kazandırmasının yanı sıra başka avantajlara da sahiptir. İşte All-on-4 yönteminin klasik implant yöntemlerine göre avantajları:

-Aşırı kemik kaybı yaşayan ve tamamen dişsiz hastalara bile güvenle uygulanabilmesi,
-Tek bir seansta tüm implantların yerleştirilmesi,
-Ameliyat süresinin daha kısa olması,
-İleri bir cerrahi uygulamaya ihtiyaç duyulmaması,
-Daha az implant kullanılması,
-Maliyetinin daha az olması,
-Protez dişler kişiye özel planlandığından hastaya yüzde yüz uyumlu olması,
-Hareketli protez kullanamayan hastalara uygun olması,
-Bakımının kolay olması,
-Klasik implant tedavisine göre daha az seansta tamamlanması,
-Daha ileri kemik kayıplarını önlemesi,
-İmplantların yerleştirilirken kemik kalitesi daha yüksek olan bölgelerden destek alarak, kemiklerin anatomik yapısına zarar vermemesi,
-Konuşma ve çiğneme fonksiyonlarını geliştirmesi,
-İyileşme sürecinin kısa olması ve az acılı olması,
-Anında estetik bir sonuç vermesi.

All-on-4 tedavisi, tüm hastalar için ayrı ayrı planlanan bir süreçtir. Bu nedenle kesin bir fiyat vermek için hastaya gerekli değerlendirmelerin yapılmasını beklemek gerekir. Eğer siz de uzun yıllar kalıcı, güvenilir ve ekonomik bir tedavi olan All on 4 implant tedavisinden yararlanmak isterseniz kliniğimizi arayarak ücretsiz danışmanlık hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Başarılı bir implant tedavisiyle yalnızca diş sağlığınıza kavuşmakla kalmayıp, aynı zamanda özgüveninizi de arttıracağınızı unutmayın.